Garantie en retour

Je hebt recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou naar VanStoerHout zijn voor eigen rekening.

Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan VanStoerHout geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je gebruikmaken van het hieronder te downloaden herroepingsformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Maak jegebruik van het herroepingsrecht bij grote meubelen die VanStoerHout bij je bezorgd en gemonteerd heeft dan is retour zenden wellicht niet zo eenvoudig. Wij bieden je de 'retourservice'. Het basistarief is 50,- euro + 0,21 eurocent per km. Indien je hier gebruik van wenst te maken kun je dit aangeven middels e-mail. Je ontvangt van ons een factuur en na betaling halen wij het meubel bij je op. 

Download hier het herroepingsformulier

Maatwerk 
Maatwerk-meubels en projecten vallen buiten het recht van herroeping. Als je over een van deze producten een klacht hebt, neem dan contact met ons op. Want natuurlijk vallen ook maatwerkproducten onder onze garantiebepalingen. 


Garantie & Reparatie

  • Artikel defect ontvangen?

Is het artikel defect bezorgd of is het kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht dan binnen de zichttermijn van 14 dagen. Wij ruilen het product dan z.s.m. om. 

  • Garantieperiode

Heb je bij VanStoerHout een product gekocht en gaat dit binnen een bepaalde tijd stuk? Natuurlijk geeft VanStoerHout garantie. De garantie die wij geven op onze producten bedraagt 1 jaar. Dit uiteraard indien een product stuk gaat door een productiefout, materiaalfalen of een gebrek in de constructie. Deze fouten herstellen wij graag of wij bieden je een vervangend product aan. Binnen de garantie en voorwaarden geheel voor onze kosten. 

  • Klacht: wanneer wel en niet gegrond

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik, oneigelijk gebruik of door gebrek aan redelijk beoordelingsvermogen
  • gebruik voor commerciële doeleinden/ professioneel gebruik (tenzij van tevoren overeengekomen)
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • het werken van hout en/of kromtrekken van hout*

*Aangezien het gaat om producten van hout willen wij je erop wijzen dat hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Tevens is hout een natuurproduct en daarmee niet consistent in gedrag of esthetiek. Wij geven daarom geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout of natuurlijke onregelmatigheden. 

  • Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. VanStoerHout zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Mocht je in het geheel niet tevreden zijn over het product, kun je dit zonder reden retour zenden binnen 14 dagen na ontvangst, onder vermelding van je ordernummer. 

Onze gegevens:

  • E-mail: info@vanstoerhout.nl
  • Adres: Ambachtsstraat 1a, 2802 AM, Gouda
  • Telefoon: 06-36403111 (Richard)

Wij zullen je klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

  • Duur van reparatie of vervanging

Indien je recht hebt op vervanging of reparatie van je product proberen wij dit binnen een termijn van twee weken op te lossen. Na ontvangst van je vraag,  nemen wij contact met je op en maken wij een afspraak. 

Nu: de royale loungebank

Klimbed kinderbed met klimwand

Bekijk onze nieuwe hoekbank!

© 2014 - 2017 VAN STOER HOUT | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een stoer cookie? Een stoer cookie is een klein en stoer tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden stoere cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt stoere cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt uitsluitend gebruik van permanente cookies, sessie cookies en extreem stoere cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Extra stoere cookies: deze zijn louter en alleen te vinden op de website van VanStoerHout en leveren grote prestaties achter de schermen. Hun opdracht is geheim tot op het hoogste niveau. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.